Inkoper

die verder kijkt dan de bestelling alleen.

Ben jij op zoek naar een uitdagende functie en ben jij klaar voor de volgende stap in je carrière? Wil jij naast de operationele inkoop ook graag ons inkoopproces verder optimaliseren? Dan is Inofec op zoek naar jou!

Functie: Inkoper
Aantal uren per week: 40 uur
Locatie: Roosendaal
Startdatum: In overleg (per direct)

Inofec, dé meubelpartner & werkplekinrichter van Nederland met meer dan 35 jaar ervaring. Dagelijks zetten we gezamenlijk alles op alles om onze klanten te adviseren en te begeleiden bij de inrichting van hun locatie. Kom jij ons team versterken als inkoper?

Wat ga je doen als Inkoper?

Jij bent verantwoordelijk voor het op tijd plaatsen van bestellingen, zodat onze producten tijdig worden geleverd aan onze klanten. Bovendien zorg jij met jouw proactieve houding dat de inkoopadministratie goed is bijgehouden, daardoor zien wij als organisatie goed wat we kunnen verwachten. Het team waarin je werkt beschikt over net zo’n commerciële drive als jij. Je houdt namelijk scherp oog op de kosten en eventuele besparingen, om zo alle partijen tevreden te houden.

Verder ga jij aan de slag met:

  • Voorraadbeheersing o.b.v. parameters voor voorraadartikelen zoals bestelpunten en veiligheidsvoorraden bijhouden en instellen om de balans te vinden tussen leverbetrouwbaarheid en voorraadwaarde;
  • Leveranciers spreken en aanspreken bij achterblijvende prestaties;
  • Aantal actieve leveranciers minimaliseren door meer bij dezelfde, bestaande te kopen dan voorgestelde nieuwe leveranciers 1-2-3 te accepteren.


Wie ben jij?

Je hebt naast je ervaring als operationeel inkoper ook al meegewerkt aan het optimaliseren van het inkoopproces of hebt de kennis en ambitie om dit te doen. Bovendien ga je gemakkelijk zelfstandig aan de slag, maar je weet ook op tijd te overleggen met collega’s. Je bent bekend met voorraadmodellen en leveranciersmanagement en verder beschik jij over:

  • HBO werk- en denkniveau, Supply chain management of Inkoopmanagement (is een pré);
  • De drive om een 2e (of 3e) carrièrestap te maken;
  • Goede communicatieve vaardigheden en beheersing van de Nederlandse en Engelse taal in woord en geschrift;
  • Ervaring met een ERP systeem, bij voorkeur MS Dynamics Navision.


Wat kan jij verwachten?

Een uitdagende functie waarin je zowel operationeel als strategisch bezig bent. Bovendien kom je te werken in een klein & gezellig team en je krijgt veel vrijheid en verantwoordelijkheid. Verder bieden we jou:

  • Marktconform salaris en mooie arbeidsvoorwaarden;
  • Aanstelling op contractbasis met uitzicht op vast dienstverband;
  • Een leuk team waarmee je successen viert.


Kom jij ons team versterken?

Neem dan snel contact op met Suzanne Willemen per telefoon (0165-560542) of per mail (personeelszaken@inofec.nl).

Jouw gegevens zullen zorgvuldig worden behandeld en binnen 3 werkdagen ontvang je een antwoord op jouw sollicitatie.

Wij stellen het op prijs als bedrijven/bureaus ervan afzien om naar aanleiding van deze vacature ongevraagd hun cv’s of diensten aan bieden. Cv’s die ongevraagd worden aangeboden, zien wij als directe en persoonlijke sollicitaties, algemene voorwaarden die worden meegestuurd verklaren wij nietig.