Meteen naar de inhoud

Commercieel medewerker

MKB & Zorg

Heb je ambitie? Commercieel talent? Super! Dan zoeken wij jou. We zijn namelijk op zoek naar helden of heldinnen, die de drive hebben om het ver te schoppen. Iedere dag met frisse energie zowel nieuwe als bestaande klanten helpen met hun inrichtingsvragen. Iedere dag het overzicht houden tussen verschillende afdelingen qua lopende offertes en orders. Maar hier houdt het niet op, samen met jou willen wij ook verder groeien. Wij als organisatie, jij als gewaardeerde collega.

Functie: Commercieel medewerker binnendienst
Aantal uren per week: 24-40 uur
Locatie: Roosendaal
Startdatum: In overleg (per direct)

Jouw werkdag

Als commercieel medewerker Binnendienst ben je verantwoordelijk voor de klant van a tot z. Het is jouw taak om deze relaties op te warmen en te enthousiasmeren met de mogelijkheden die Inofec biedt. Daarnaast werk je offertes uit, verzorg je de administratie en heb je dagelijks contact met onze diverse klanten over hun bestelling en levering. Je haalt veel voldoening uit het klantcontact en probeert het maximale uit de relaties te halen.

Wie zoeken wij?

Wij, bij Inofec, gaan geen uitdaging uit de weg en leggen de lat graag hoog. We zoeken een commerciële held(in) die de klant centraal stelt en daarnaast graag in teamverband gaat voor het maximale resultaat!

  • Je vindt het heerlijk om te werken in een proactieve en dynamische omgeving. Jij bent dan ook een echte aanpakker en gaat er altijd voor!
  • Door nieuwsgierigheid, een enorme passie voor sales en een sterk gevoel van commitment voor het bedrijf trek jij graag diverse verantwoordelijkheden naar je toe.
  • Je bent een echt ‘mensen-mens’ en houdt er dan ook van om in contact te zijn met mensen. Je bent oprecht geïnteresseerd en met jouw sterke sociale karakter creëer je je eigen gunning.
  • Bij Inofec kennen we geen urenmentaliteit, enkel een sterke werkmentaliteit: je sluit jouw dag tevreden af als je samen de doelen hebt bereikt.
  • Kennis van en ervaring met Navision is een pré.

Wie zijn wij?

Sinds de oprichting in 1986 zijn we uitgegroeid tot een team van ca. 40 mensen. De sfeer is informeel en gezellig. Inmiddels behoren we tot de top 5 werkplekinrichters van Nederland. Iedere dag zetten we alles op alles om onze klanten te adviseren en begeleiden bij de inrichting van hun kantoor, werkplek, kantine, leslokaal, aula of bijvoorbeeld vergaderruimte. Op vrijdag sluiten we standaard af met een gezamenlijke borrel.

Nogmaals een gedeelte van je werkzaamheden, maar dan in een lijstje:

  • Het onderhouden van commerciële contacten met klanten;
  • Je onderhoudt nauw contact met accountmanagers en de afdeling inkoop;
  • Het opstellen en verwerken van offertes;
  • Het inboeken van orders en het opvolgen en afwerken van orders;
  • Telefonische acquisitie van (potentiele) leads en klanten en hier een kort verslag van maken
  • Lead- en klantgegevens up-to-date houden in CRM-systeem en ERP-systeem.

Is deze functie jou op het lijf geschreven?

We gaan graag direct met je in gesprek! We vertellen je graag meer over de rol en staan te popelen jou te leren kennen! We kijken uit naar jouw reactie!

Neem dan snel contact op met Suzanne per telefoon (0165-560542) of per mail (personeelszaken@inofec.nl).

Jouw gegevens zullen zorgvuldig worden behandeld en binnen 3 werkdagen ontvang je een antwoord op jouw sollicitatie.

Wij stellen het op prijs als bedrijven/bureaus ervan afzien om naar aanleiding van deze vacature ongevraagd hun cv’s of diensten aan bieden. Cv’s die ongevraagd worden aangeboden, zien wij als directe en persoonlijke sollicitaties, algemene voorwaarden die worden meegestuurd verklaren wij nietig. 

Vraag de ergonomie-gids aan

Vraag de brochure aan